Wednesday, August 5, 2009

taman negara selai

oars trip...taman negara endau rompin selai johor...1-4 april 2009...tk berapa menarik....mknn tk menarik lagsung...tkkan mkn sardin ngan kubis je kot...bagi la mkn sedap2 sket...bayar dah la mahal....50 kot...byk benda nk cita tp malas nk cita sbb yg tak elok je suma...case closed!

masa lepak2 kt sana aku cam terpiki la sket2 pasal idup aku skang ni...dengan study yg tak brapanya...byk lagi benda nk buat time blk...la ni kena stat buat da apa yg patut.,..da tkmo relax2 sgt...

aha...pastu plak sbb time camping ni cam tk byk keja bleh buat sbb byk aktiviti yg depa plan tk jln sbb masalah2 yg bleh dielakkan...aku ulang...boleh dielakkan ok....haihh...sedeh2...aku byk spent time berpikir pasai hubungan aku ngan pencipta...aku rasa aku ni makin lama makin teruk... 'org2 yg rugi tu adalah org yg lebeh teruk dr ari sebelumnya'...tu la aku la ni...sgt la rugi... arap2 paihni aku bleh dptkan balik apa yg aku buat dulu n kalau bleh buat yg lebeh baik... insyaAllah...ya Allah, tolonglah aku menjadi org yg beriman dan bertawakkal padamu dan jauhkanlah aku dari kemurkaanMU... aminnn

tho this trip wasnt exciting enough but still it had been a good time for me to look back n think forward....thank n sorry for what had happen in the past...feel good and optimis on things await in the future...

sedikit gamba kenangan kt sana:





legendary uncle lim..bawak 4wd cam gila

kn gigit lintah time pi menombak ikan..ikan sekor pon tk dpt..lain plak yg bwk naik..hehe

0 comments:

Post a Comment

| Top ↑ |